جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان افزود: این جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نیز مانند غزه برای آنها نتیجه نخواهد داشت و این موجب نابودی این رژیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در جمع اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه در سالن شهید آیت الله رئیسی مدرسه علمیه معصومیه س بوشهر با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در روزهای گذشته در لبنان گفت: این جنایات های رژیم اشغالگر قدس به دلیل آن است که آنان به کمترین خواسته خود که نابودی حماس و کمتر از آن آزادی اسرایشان باشد هنوز نرسیده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان افزود: این جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نیز مانند غزه برای آنها نتیجه نخواهد داشت و این موجب نابودی این رژیم خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمتی که مدیران و خادمین طلاب در حوزه ارائه میدهند، تلاش در جهت اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت انقلابمان است عنوان داشت: شما کار بسیار بزرگی بر عهده گرفته اید با شرح صدر و نیت های پاک شما در اعتلای حوزه مقدسه با هم اندیشی و هم افزایی در مدارس علمیه، بتوانیم به نتیجه ای برسیم که در جهت اعتلای انقلاب اسلامی باشد.

وی تاکید داشت: امر دین سرباز می خواهد و نباید حوزه های علمیه خالی از منابع انسانی و استعدادها شود.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به ابراز نگرانی حضرت امام خامنه ای در مورد تبلیغ در جمع طلاب و روحانیون در سال گذشته گفت: در مسئله تبلیغ که مقام معظم رهبری فرمود «من نسبت به تبلیغ نگرانم» ما تا چه اندازه توانسته ایم این نگرانی را رفع کنیم؟ چکار کردیم؟ آیا توانستیم نگرانی حضرت آقا در مسئله تبلیغ حل کنیم؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha